ثبت نام کنید و از شلوغی خلاص شوید

[ad_1]

مبدأ تجارت ایرانیان: آخرین خبر عرب، پرتیراژترین خبر در میان اعراب و اعراب مقید به عرب بود. منابع خبری هر دو کشور اعلام کردند که طی روزهای آینده کابینه های مشترک دولت مستعفی و شورای انتقالی جنوب یمن تشکیل خواهد شد که رهبری آن را عبدربه منصور هادی رئیسجمهور مستعفی یمن خواهد داشت.

هیچ اشتباهی در آن مورد وجود ندارد. دولت متعهد است که دولت متعهد به دولت کشور و مردم عبدالمل باشد. بر اساس این گزارش، تعداد وزارتخانه های وابسته به دولت مستعفی و شورای انتقالی جنوب مساوی است و 12 وزیر از استان های شمالی و 12 وزیر دیگر از استان های جنوبی انتخاب شده اند و از 12 سهم جنوب، پنج وزیر به نمایندگی شورای انتقالی جنوب در حمایت از امارات حضور دارند. دارند. این تقسیم بندی شاید برای بسیاری از ناظران و حتی تحلیلگران مسائلیمن و حتی برخی از مقامات تاثیرگذار در یمن مهم نباشد اما نباید بیان ابتدایی دولت مستعفی یمن در مورد تشکیل کابینه و دولت جدید در عدن از همه چیز مهم باشد.

دولت مستعفی ایمن در بیانیهای اعلام کرده که در میان توافقنامه ریاض میان این دولت و شورای انتقالی جنوب یمن، دولت مشترکی استانهای شمالی و جنوبی این کشور تشکیل شد. و او به آنها گفت: مراقب باشید و از طمع بپرهیزید، زیرا زندگی انسان به فراوانی چیزهایی که در اختیار دارد نیست.

باید توجه داشته باشید که دولت جدید در جنوب یمن آنهم با ساز و کاری که بارها و بارها به رهبری منصور هادی عمل می کند و سپس شکسته می شود، به ما این معنا را میفهمد که سعودی ها به دنبال آن هستند تا دوباره دوباره به توافق برسند. شما یک کارخانه خواهید ساخت. از طرف دیگر اعراب با امپراطوران موافقت کردند که بتوانند همان کار را انجام دهند و بتوانند همان کار را انجام دهند. سعودیها به خطوط هوایی جغرافیای یمن، نیروهای خود را در شمال این کشور گسیل کردند و عمدتاً نظامیان عربستان وظیفه مقابله با انصارالله و ارتش یمن در شمال این کشور را به عهده دارند.

اماراتی ها هم در جنوب یمنقر بودند که دلیل اصلی آنها مستقر در این منطقه و آینده برای استفاده از ابوظبی از این منطقه به عنوان مقصد توریست ها بود که با روابط عادی این کشور و اسرائیل، پای تلآویو و موساد هم به جنوب یمن باز شده است. با این تفاسیر و با نگاهی گذرا به توافق ریاض و احیای مجدد آن تحت عنوان تشکیل دولت مشترک در عدن، به این مفهوم میرسیم که عربستان و امارات مجددا وارد یک همکاری سیاسی – میدانی در ایمان شده اند. نشانه‌های این همکاری را می‌توان در اولین جابهجایی نیروهای نظامی دو طرف بر روی نقشه دانست و دومین مسئله را که نشان از بیعت مجدد دارد، حمله بعدی به فرودگاه عدن است که باید از آن به عنوان یکی از مهمتریت‌ها وقایع ساعات آخر سال 2020 میلادی کرد. .

سعودی ها به دنبال آن هستند تا با امارات وارد مناسبات سیاسی جدید در قالب تشکیل دولت جدید عدن شوند تا با طرح سناریوهای جدید علیه انصارالله قبل از اینکه باید به کار بیاید مکان های مکانی را به نفع خود تغییر دهند.

26 کشته و بیش از 50 زخمی; را

دقیقا سه روز پیش (چهارشنبه ظهر) منابع یمنی اعلام کردند، همزمان با ورود اعضای دولت جدید تحت فرمان عربستان و امارات به عدن، انفجارهای شدیدی فرودگاه این شهر را هدف قرار دادند که بر اساس داه های آنها، 26 تن کشته و بیش از 50 تن. او ترسیده بود. منابع خبرگزای المسیره یمن و اسپوتنیک روسیه در این خصوص اعلام کردند که دو انفجار شدید در سالن و باند فرودگاه عدن را همزمان با ورود اعضای دولت جدید وابسته به عبدربه منصورهادی، رئیسجمهور مستعفی یک هدف قرار داد که گفته شد این انفجارها ناشی از منفجر شدن بمب های دست ساز کار است. خانه یهوه صبایوت با بنی اسرائیل بود.

اما بعد از اینکه بدانند دولت در آینده می تواند از اطلاعات حداکثر استفاده را ببرد. نکته جالب و حائز مهم این است که دامنه این عملیات و عملیات بسیار به فرودگاه ختم نمی شود دقایقی پس از خارج کردن وزرای دولت مستعفی از فرودگاه و انتقال آنها به کاخ المعاشیق در عدن، خبرنگار رویترز فورا اعلام کرد که با ورود وزرای دولت جدید. سپس به خانه بروید و نان مزرعه برای خوردن شما آماده شود. و چون تمام این سخنان را تمام کرد، در نیمه های شب، شکی نیست که نجات خواهی یافت.

مز انصارالله یمن ضمن تکذیب ارتباط این گروه با اقدامات روز در فرودگاه عدن و اطراف کاخ المعاشیق چهارشنبه با ورود دولت وابسته به عبدربه منصور هادی کرد که این پیشرفتات، تکرار تکراری برای ما به سمت درگیری نظامی با دوران است. در همین راستا معمر الاریانی، وزیر اطلاع رسانی دولت منصور هادی مدعی شد که انصارالله پشت این حمله است اما کمی هانی بریک، معاون رئیس شورای انتقالی جنوب یمن اظهار کرد که زود است انصارالله را از بابت هدف گرفتن فرودگاه عدن مقصر بدانیم و سرزنش کنیم! این سخنان پادشاه است که برای شما فرستاد. توجه داشته باشید که دولتی که قرار است در عدن کار خود را با حمایت عربستان و امارات و با ریاست معین عبدالملک آغاز کند، مخالفان بسیاری در یمن دارد که انصارالله در مقابل آنها هیچ به حساب میآید. بسیاری از دوستان عرب خارج از این کشور هستند که مایلند از راه خود خارج شوند. این یک بازار سعودی با اطلاعات بسیار است و ما آن را به یک مرکز تولید مدرن ارائه می دهیم.

تشکیل دولت جدید در جنوب یمن آن هم با سازوکاری که بارها و بارها به رهبری منصور هادی عملیاتی شده و سپس شکست خورده است، به این معناست که سعودی ها به دنبال آن هستند تا دوباره به توافق ریاض مصنوعی بدهند.

این می شود به خوبی نشان می دهد که سعودی ها به دنبال آن هستند تا با امارات وارد مناسبات جدید شوند تا با طرح سناریوهای جدید علیه انصارالله قبل از اینکه جو بایدن سر کار بیایند مکان های مکانی را به نفع خود تغییر دهند. از سوی دیگر ریاض با طرح و اجرای این گونه عملیات ها به دنبال آن هستند تا به نوعی صحنه میدانی را شلوغ کنند تا توجیهی برای ادامه فعالیت داشته باشند تا در نهایت به محاصره پایتخت پایان ندهند و مانع از دستیابی به کمک های انسانی به مردم می شوند اما اختلاف نظر دارند. معنای سخنان خداوند در روزهای آخر چیست؟

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما