ایالات متحده می گوید روسیه حدود 75 درصد از نیروهای مورد نیاز خود را برای حمله به اوکراین جمع آوری کرده است

[ad_1]


یک کلیسا در دهکده روسی Shebekino در خارج از Belgorod، چند مایلی از مرز اوکراین، در ژانویه دیده می شود. 27، 2022.

الکساندر نمنوف/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

الکساندر نمنوف/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


یک کلیسا در دهکده روسی Shebekino در خارج از Belgorod، چند مایلی از مرز اوکراین، در ژانویه دیده می شود. 27، 2022.

الکساندر نمنوف/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

به گفته مقامات ارشد ایالات متحده، که یکشنبه هشدار دادند که حمله روسیه به اوکراین ممکن است اکنون فقط موضوع زمان باشد، وضعیت در امتداد مرز اوکراین وخیم‌تر شده است.

صحبت در ABC این هفتهجیک سالیوان، مشاور امنیت ملی، یکی از واضح‌ترین ارزیابی‌های دولت را از وضعیت ارائه کرد و گفت که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه “خود را در موقعیتی قرار داده است که بتواند در هر زمانی علیه اوکراین اقدامی تهاجمی انجام دهد.”

سالیوان گفت: ما بر این باوریم که احتمال بسیار مشخصی وجود دارد که ولادیمیر پوتین دستور حمله به اوکراین را صادر کند. این می تواند به اشکال مختلف باشد. ممکن است به زودی فردا اتفاق بیفتد یا ممکن است چند هفته طول بکشد.”

با وجود بیش از 100000 نیروی روسی که تخمین زده می شود در امتداد مرزهای اوکراین مستقر باشند، مقامات آمریکایی معتقدند که پوتین تقریباً سه چهارم کل نیروهای مورد نیاز خود را برای یک حمله تمام عیار جمع آوری کرده است. مقامات گفتند که نیروهای روسیه به تجمع در اطراف اوکراین ادامه می دهند، از جمله کشتی های تهاجمی دریایی که می توانند برای حمله به بنادر اوکراین مورد استفاده قرار گیرند.

مقامات به شرط ناشناس ماندن صحبت کردند تا در مورد برآوردها صحبت کنند.

ایالات متحده تخمین می زند که یک حمله می تواند منجر به کشته شدن ده ها هزار سرباز و غیرنظامی به طور یکسان شود، در حالی که میلیون ها پناهنده اوکراینی احتمالاً به لهستان نزدیک می شوند.

مقامات روسی به دنبال کم اهمیت جلوه دادن هشدارهای واشنگتن هستند و معاون سفیر این کشور در سازمان ملل، دیمیتری پولیانسکی، آنها را “دیوانگی و ترسناک” خواند.

در یک توییتپولیانسکی گفت: “اگر بگوییم ایالات متحده می تواند لندن را در یک هفته تصرف کند و باعث مرگ 300 هزار غیرنظامی شود، چه؟”

در میان جنگ لفظی، برخی از مقامات همچنان به دنبال راه حل دیپلماتیک هستند. امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه روز دوشنبه به مسکو می‌رود و روز سه‌شنبه به کیف پایتخت اوکراین سفر می‌کند.

پیتر استانو، سخنگوی ارشد روابط خارجی و سیاست امنیتی اتحادیه اروپا، گفت: «نفع حیاتی ما یافتن راه‌حلی برای این بحران کنونی از طریق گفت‌وگو و تعامل است و این همان کاری است که در حال حاضر انجام می‌دهیم». مصاحبه با NPR نسخه آخر هفته یکشنبه.

استانو تهاجم احتمالی را “بدترین سناریو” توصیف کرد که اتحادیه اروپا برای آن آماده است، اما امیدها محقق نخواهد شد.

ما متحد هستیم، اتحادیه اروپا [and] شرکای فراآتلانتیک ما، از جمله ایالات متحده، در مواجهه با این چالش، زیرا این یکی از جدی‌ترین چالش‌ها در دوران پس از جنگ سرد است و چالشی بی‌سابقه برای نظم امنیتی اروپا است، استانو گفت. عقب نشینی ما در حمایت از اوکراین و دفاع از اصول بین‌المللی که در اینجا اعمال می‌شود، محکم خواهیم ایستاد.»

استانو در ادامه تصمیم روسیه برای اعزام نیروی نظامی فراوان به مرز اوکراین را “بی دلیل”، “غیر موجه” و “غیر موجه” خواند.

مقامات پیش از این اعلام کرده اند که در صورت بدتر شدن اوضاع، روسیه با تحریم های سنگینی روبرو خواهد شد. استانو این احساسات را در مصاحبه روز یکشنبه تکرار کرد و توضیح داد که عواقب آن برای روسیه این بار “بسیار بسیار سخت تر” از آنچه در گذشته با آن روبرو بوده است خواهد بود.

دانیل استرین از کیف گزارش داد



[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما