امکانات ساخت و ساز از کارگاه خانواضی در رامانشا

[ad_1]

گروه قوم سرزمین بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل.

به گزارش ایسنا سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: از آنجایی که یک مورد قتل عام خانوادگی در شهرک پردیس کرمانشاه و اعلام موضوع به پلیس تیم هایی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات یکی از ابتدایی پلیس مشخص شد که قاتل داماد سابق خانواده و خواهرزاده از مقتولین بوده اند که حدود پنج سال قبل از همسرش که دختر این خانواده جدا شده است.

:

جاویدان یادآور شد: داماد سابق خانواده های شب در اقدامی جنون آمیز به وسیله اسلحه کلتی که همراه با همسر سابق 31 ساله، مادر همسر 55 ساله که خاله او نیز بوده و خواهر همسر 35 ساله خود شلیک کرده و هر سه نفر را به سمت خود داشته است. پایان عمرش

وی ادامه داد: دیگر موضوع تاسف بار این حادثه دردناک، حضور پسربچه های شش ساله که فرزند مشترک قاتل و مقتول بوده، در زمان جنایت در منزل بوده است که از شلیک های صورت گرفته و فرار پدرش با اجساد غرق در خون مادر، مادر بزرگ و او یک غریبه بود

وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات، پلیس به سرعت اطلاعاتی خود را برای شناسایی تل فراری آغاز کرد و ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی در یکی از محلات حاشیه ای کرمانشاه شدند.

جاویدان مشخص کرد: با شناسایی مخفیگاه قاتل محل به محاصره کامل ماموران آگاهی و شهرستان کرمانشاه در و حوالی ساعت 8 صبح امروز (پنجشنبه) و در کمتر از چهار ساعت از رانندگی جنایت هولناک پلیس موفق به دستگیری این فرد شد.

وی یادآوری کرد: دستگیر شده در همان ابتدا به قتل همسر سابق، مادر و خواهر همسرش اعتراف و در بازجویی های اولیه انگیزه اش را از این اقدام کینه و نفرتی عنوان کرد که از آنها به دل می گذرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه کرمانشاه به قاتل، گفت: تحقیقات تر بران وشدن علت و انگیزه این اناق دردناک ادامه دارد.

جاویدان در پایان با تاسف از وقوع این حادثه دردناک، گفت: مجرمان خطرناک در تور اطلاعات پلیس قرار دارند و به سرعت در کوتاهترین زمان دستگیر و حتما به سزای عمل خود خواهند رسید.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما