اسپیس ایکس از نسل دوم ظرف Starlink با طراحی جدید رونمایی کرد

[ad_1]

نسل دوم دیش اینترنتی ماهواره ای اسپیس ایکس، شرکتی با مدیریت الن ماسک معرفی شد. ظرف جدید استارلینک با طراحی مستطیل شکل نسبتاً کوچکتر از نسل اول خود است و همچنین وزن کمتری دارد.

طرح این ظرف جدید اولین بار چهارشنبه شب و همزمان با تایید FXC برای اسپیس ایکس در وب سایت Starlink ظاهر شد. شرکتی که این ماسک را اجرا می کند اکنون آماده است تا یک ظرف ارتقا یافته را برای مشتریان مشتاقی که منتظر استفاده از سرویس اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس هستند ارسال کند. در ماه سپتامبر اعلام شد که اسپیس ایکس قرار است با مدل جدیدی که در پاییز عرضه می شود، تولید ظروف خود را افزایش دهد و اکنون به نظر می رسد زمان آن فرا رسیده است.

نسل دوم Starlink Dish

به گزارش صفحه پشتیبانی استارلینک، طراحی این ظروف مربعی شکل است که باعث کاهش جزئی ابعاد آن نسبت به نسل اول با طراحی گرد شده است. وزن آن حدود 4 کیلوگرم است که نسبت به نسخه قبلی 7.2 کیلوگرم کمتر است.

Dish جدید همچنین دارای یک روتر 3×3 میمون چند خروجی است که به آن امکان می دهد داده ها را به طور همزمان از طریق سه جریان پهنای باند بدون هیچ گونه تداخلی به سه دستگاه منتقل کند. دیش جدید نسبت به مدل قبلی خود که از یک روتر 2×2 استفاده می کند، پیشرفت کرده است.

از دیگر پیشرفت‌های این ظرف می‌توان به مودم وای‌فای ضد آب و همچنین مقاومت بالا در برابر انواع شرایط آب و هوایی اشاره کرد که به آن اجازه می‌دهد تا در دمای منفی ۲۲ تا ۱۲۲ درجه فارنهایت در داخل خانه کار کند. در مقابل، مودم نسل اول این ظرف برای کار در داخل خانه با دمای 32 و 86 درجه فارنهایت طراحی شده است. توجه داشته باشید که هر دو ظرف ضد آب هستند و در دمای منفی 22 تا 122 درجه فارنهایت کار می کنند.

نسل دوم Starlink Dish

با وجود چنین پیشرفت هایی، یکی از مشکلات دیش نسل دوم عدم پشتیبانی از پورت داخلی اترنت است که در نسخه اصلی یافت می شود. در عوض، Starlink از طریق فروشگاه آنلاین خود، آداپتورهای اترنت را برای غذاهای خود می فروشد.

اسپیس ایکس پیش از این به صراحت اعلام کرده بود که می تواند حدود 5000 ظرف نسل اول Starlink در هفته تولید کند. با وجود این مدل جدید، انتظار می رود تولید این شرکت چندین بار در هفته رشد کند، هرچند کمبود تراشه ها هم اکنون عرضه برخی محصولات را به تاخیر انداخته است.

در پایان لازم به ذکر است که قیمت این ظرف نسبت به پیشینیان خود تغییری نکرده است. طبق گفته استارلینک، دیش نسل دوم این شرکت همچنان 499 دلار قیمت دارد و برای دریافت سرویس اینترنت ماهواره ای باید ماهانه 99 دلار بپردازید.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما