آمیزش جنسی – ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد

مکیدن، مالیدن، بازی کردن و تمامی فعالیت هایی که سبب می شود تا کلیتوریس (چوچوله به زبان عامیانه) تحریک شود و صدای لذت بردن زنانه را درآورد، بسیار مهم و کمک کننده است. 1. تحریک کلیتورال باعث افزایش لذت جنسی زنانه و در نتیجه شل شدن ماهیچه ها ناحیه شده است. 1. شروع با سایر اشکال برای ایجاد حالت نفوذ آلت، به عنوان مثال از استفاده از انگشتان دست یا اسباب بازی برای تحریک و باز کردن آرام ناحیه مقعدی کمک گرفته شود. پس حتی در اولین رابطه جنسی هم باید مراقبهای لازم را برای باردار نشدن انجام بدهید یعنی از کاندوم استفاده کنید. هر چقدر معاشقه بیشتری داشته باشید لغزندگی واژن بیشتر و در نتیجه رابطه بهتر خواهد بود. در اولین رابطه ممکن است کمی درد داشه باشید ولی اگر شریک جنسی تان به اندازه کافی برای معاشقه زمان صرف کند به دلیل ترشح واژن حین عمل دخول درد کمتری خواهید داشت. برای تحریک بهتر پیشنهاد می شود تا از روش های زیر استفاده شود.

اولین رابطه جنسی

هیچ راهی برای از بین بردن کامل عفونت یا آسیب وجود ندارد ، اما چندین استراتژی می تواند به کاهش خطر کمک کند و زوج ها را از ابتلا به بیماری های مختلف رهایی بخشد. مواردی وجود دارد که می توانید برای کاهش هرگونه درد ، از جمله نفوذ آهسته و استفاده از روغن کاری زیاد، انجام دهید. نظرسنجی دیگری از 434 دانشجوی آمریکایی 17 تا 19 ساله در مجله نوجوانی توسط پروفسور ایوا لفکوویتز، از دانشگاه ایالتی پن، انجام شد و این چنین نتیجه داد: « جالب است که وقتی زنان جوان رابطه جنسی داشتند، تصورشان از خود منفی می شود. 7. اگر در زمان رابطه احساس درد شدید داشتید، بدانید که این ممکن است نشانه آسیب یا مشکل دیگری باشد. همچنین رابطه دهانی می تواند حالت های دیگری را نیز برای زوج ها به همراه داشته باشد و در زمان اولین مواجهه جنسی رخ بدهد. داشتن معاشقه طولانی، صحبت کردن درباره نگرانیها با همسر یا با یک فرد عالم، آگاه و بالغ، داشتن توقعات واقعبینانه از اولین رابطه جنسی و داشتن آگاهیهای علمی و درست از این موضوعات، باعث حفظ آرامش افراد و آمادگی برای اولین رابطه جنسی میشود.

گاهی اوقات به این کار “قطع شدن رشته بانجو” گفته می شود.

باشد که مانع از حفظ آرامش آنها در حین رابطه جنسی می گردد. که معمولاً به دلیل روانکاری یا تحریک ناکافی است که بسیار شدید یا سریع انجام می شود. 2. استفاده از انگشتان کمتر، نفوذ به عمق کمتر یا کندتر پیش رفتن از مهم ترین نکات استفاده درست از دستان برای رابطه جنسی است. 3. بدانید که ممکن است برای اولین بار که فرد رابطه جنسی دارد باردار شوید، حتی اگر در دوران قاعدگی خود قرار گرفته یا ارگاسم نداشته باشید. در واقع هدف این است که با اطمینان و آگاهی پیش بروید تا ناگهان با چیزی که توقعش را نداشتید روبرو نشوید. تحریک جنسی با استفاده از دست از دیگر انواع روش های قابل استفاده در رابطه اول است. تحریک دستی انواع مختلفی دارد، از تحریک کلیتوریس یا آلت تناسلی گرفته تا نفوذ به واژن یا مقعد. همچنین گاهی اوقات ممکن است، تحریک بیش از حد سر آلت تناسلی یا کلیتوریس دردناک باشد. گاهی اوقات به این کار “قطع شدن رشته بانجو” گفته می شود. رابطه مقعدی شاید برای همه دوست داشتنی نباشد اما برای افرادی که به انجام این کار می پردازند باید گفت که اکثر افراد هنگام اولین رابطه جنسی مقعدی، درد را تجربه می کنند.

که متاسفانه همواره با تاکید فراوانی که روی آن می شود مورد توجه آقایان قرار نمی گیرد. 3. استفاده از روغن یا روان کننده فراوان کمک بسیاری می کند. 2. از مقدار زیادی از روغن یا روان کننده ها استفاده نمایند. البته در صورتی که مدت خیلی زیادی از کاندوم استفاده کردید، حتما آن را عوض کنید چون ممکن است ساییده شده و سوراخ شود. استفاده از ژل های زناشویی های متنوع و یا میوه ای؛ به جذاب تر شدن رابطه کمک بسیاری می نماید و سبب می شود تا آلت به راحتی و درد کمتری وارد واژن شود، زیرا در اولین رابطه ها عموما واژن خیلی تنگ است و بعضا ممکن است که ناراحتی زنان را به همراه داشته باشند. 1. در زمان مالیدن دستی هر ناحیه، در مورد اینکه چه چیزی احساس خوبی دارد و یا ندارد، حتما صحبت شود، زیرا انواع مختلفی از تحریکات دستی وجود دارد. در طول رابطه جنسی، با نگاه و کلام و اقدامات درست سعی کنید برای خودتان و همسرتان رضایت به وجود بیاورید. درحالیکه شروع این ارتباط ممکن است آخرین چیزی باشد که به ذهن شما بیاید، اما این وضع برای همیشه اینطور نخواهد ماند.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

بهترین سایت تعبیر خوابaلینک ورود به بهترین سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب باغ میوه امام صادق
تعبیر خواب مار زیاد و نیش زدن
چرا باید یک پرینتر خریداری کنید؟
انتظار برای نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto (GTA): چه انتظاراتی داریم
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای خرید ایده‌آل پرینتر
تماس با ما